2014年11月25日 星期二

面有面相 掌有掌相 腳有...


原來相書話,要睇一個人賺錢容唔容易,就係睇佢嘅工作使唔使奔波勞碌,當中最緊要就係睇對腳,如果對腳生得靚,就代表唔使四處奔波,一生嘅財運都係輕鬆得到。

首先要睇吓對腳有冇肉,如果腳底同腳背都有肉地,咁就最好,但唔可以係水腫、黃腫腳,要對腳本身冇病但都肥厚多肉,咁至係好;仲有一點,就係皮膚摸落去要滑溜,咁就會出路遇貴人,打工做生意都經常得貴人幫助,一輩子可以話行運行到落腳趾尾。

腳底有痣
另外,要睇吓腳板底嘅腳紋,如果要四處奔波,先至勉強餬口嘅朋友,腳紋全都係橫生;但如果生有直紋,即腳紋嘅兩端指住腳趾同腳跟嘅方向,咁就叫做直紋,有 呢種紋嘅朋友,賺錢會好容易,就算打工,都係輕輕鬆鬆,唔使辛苦。如果直紋附近有痣,更係高級行政人員,屬下有唔少人跟你搵食,你返工簽吓名,開吓會就一 日,一定唔會操勞,屬最好嘅命相。

最後係腳趾,腳趾頭下面都要肉厚,如果生成圓圓咁、一粒粒咁最好,仲要五隻連成一線,如果真係生成咁樣,恭喜你!就算瞓喺床上面,都有錢自動送上門,但師傅教落咪咁貪心,可能你受重傷保險送錢上嚟咁解!做人有時都係自食其力好啲!

沒有留言:

張貼留言